Prevention of Copy Paste


  • تازہ اشاعتیں

    منگل, مئی 17, 2016

    ہم پانی کیوں نہیں بنا سکتے؟

    پانی کی کیمیائی ساخت بہت سادہ ہے لہٰذا ہم اس کو تجربہ گاہ میں کیوں نہیں بنا سکتے ؟

    ہم سب جانتے ہیں پانی صرف دو کیمیائی عناصر پر مشتمل ہوتا ہے - آکسیجن اور ہائیڈروجن - جن میں سے دونوں زمین کے ماحول میں گیسوں کے طور پر موجود ہیں۔ لہٰذا پانی کو بنانا اتنا سادہ ہونا چاہئے تھا کہ دونوں کو کافی قوت سے آپس میں ٹکرائیں تاکہ ان کو ایک دوسرے سے الگ رکھنے والی توانائی کو شکست دی جا سکے – ٹھیک ہے نا ایسا ہی ہونا چاہئے نا؟ 

    تاہم یہ عمل توانائی کی زبردست مقدار کو پیدا کرے گا جیسا کہ 1937ء میں ہینڈن برگ تباہی میں دیکھا گیا جب ایک ہائیڈروجن لے جانے والے ہوائی جہاز میں آگ لگ گئی اور وہ پھٹ گیا۔ اگرچہ یہ ردعمل پانی کو بنا سکتا ہے تاہم پانی بنانے کے لئے ایک ایسی جگہ بنانا جس میں دھماکہ خیز چیز موجود ہو وہ تیکنیکی اور لاگت کے لحاظ سے بہت مشکل ہے۔ 

    نیا پانی بنانے کا ایک متبادل طریقہ یہ ہے کہ ہوا میں پہلے سے موجود H 2 O کو کشید کیا جائے۔ ٹھنڈی دھات کی چادروں کا استعمال کر کے ہوا کا درجہ حرارت تیزی سے گرایا جا سکتا ہے جس سے پانی کے بخارات تکثیف ہو جاتے ہیں۔ وسن ہوائی چکی اسی طرح کی ایک ایجاد ہے جو بس یہی کام کرتی ہے، جب اس کے یخ بلیڈ گھومتے ہیں تو وہ ہر 24 گھنٹے میں 12,000 لیٹر (2,600 گیلن ) پانی بہت ہی کم ماحولیاتی لاگت کا استعمال کرتے ہوئے تکثیف کرتےہیں۔ 

    ایک مزید نقل پذیر حل جو آفت زدہ علاقوں کے لئے بنایا گیا ہے وہ ایک ٹھنڈے خانے کے ذریعہ ہوا کو کھینچنے کے لئے جنریٹر کا استعمال کرتا ہے اور ایک دن میں پانی کے 545 لیٹر (120 گیلن) بخارات کو تکثیف کر سکتا ہے۔ 

    پانی کی ساخت پر قریب سے ایک نظر 


    جس طرح سے پانی برتاؤ کرتا ہے اس کی وجہ صرف الیکٹران کے غیر متوازی تقسیم ہے 

    آکسیجن

    آکسیجن ایک برقی منفی جوہر ہے۔ اس کا مطلب یہ الیکٹرانوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے رغبت دلاتی ہے۔ 

    کمزور بند 

    ہائیڈروجن کے جوہر کا تھوڑا سا مثبت بار اور آکسیجن کے جوہر کا تھوڑا سا منفی بار متصل پانی کے سالمات میں کمزور بند بناتے ہیں۔ 

    مائع

    پانی کے سالمات کے درمیان ہائیڈروجن کے بندوں کا جال ان کو اسی طرح کے حجم کے دوسرے سالمات کے مقابلے میں آپس میں قریب رکھتا ہے جس کی وجہ سے کمرے کے درجہ حرارت پر اس کو مائع کی شکل ملتی ہے۔ 

    اجتماع ضدین 

    آکسیجن ہائیڈروجن کے دونوں جوہروں کو کھینچتا ہے اور نتیجتاً تھوڑا سا منفی بار حاصل کر لیتا ہے اور ہائیڈروجن کو تھوڑا سا مثبت بار کے ساتھ چھوڑ دیتا ہے۔ 

    برف

    جب پانی منجمد ہوتا ہے تو وہ مسدسی قلمی ساخت اختیار کر لیتا ہے جس کو ہائیڈروجن کے عام بند سہارا دیتے ہیں۔ 

    ہائیڈورجن

    پانی میں سب سے چھوٹا جوہر - ہائیڈروجن - میں صرف ایک ہی الیکٹران ہوتا ہے جو آسانی کے ساتھ آکسیجن کے بھوکے جوہر کے الیکٹران کی طرف کھینچ لیا جاتا ہے۔
    • بلاگر میں تبصرے
    • فیس بک پر تبصرے

    0 comments:

    Item Reviewed: ہم پانی کیوں نہیں بنا سکتے؟ Rating: 5 Reviewed By: Zuhair Abbas
    Scroll to Top